قالب پرشین بلاگ

عشق بدمينتون

عشق بدمينتون
تلاش براي بهتر شدن بدمينتون خراسان شمالي
نويسندگان
لینک دوستان
1

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق بدمينتون و آدرس .badminton-information.LoxB log.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به جاي تشكر بر روي تبليغات كليك كنيد.ممنون

[ دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, ] [ 17:29 ] [ كيارش كمالي ]
[ یک شنبه 5 تير 1390برچسب:, ] [ 18:34 ] [ كيارش كمالي ]
[ یک شنبه 5 تير 1390برچسب:, ] [ 18:14 ] [ كيارش كمالي ]

 

در خشش تيم بدمينتون پيوند اعضا در رقابتهاي جهاني با كسب شش مدال خوشرنگ

 

تيم بدمينتون پيوند اعضا با كسب شش مدال دررقابتهاي جهاني خوش در خشيد ، به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون ،درر اين رقابتها در رده سني ۱۸-۲۹ سال در قسمت سينگل زنان با كسب مدال طلا خوش در خشيد،اين ورزشكار در قسمت دوبل زنان به همراه مريم رحماني باشكست تيمي از مجارستان به مدال زرين رسيد تا خود و تيم ايران را به دومين مدال زرين برساند،در اين رده سني مريم رحماني در سينگل زنان به مدال برنز رسيد،دررده سني ۳۰-۳۹ سال در دوبل مردان تيم علي نجفي و بهروز سليمي به مدال برنز رسيدند، در سينگل زنان اين رده سني ثريا پارسلاري به مدال برنز رسيد، دردوبل اين رده تيم ثريا پارسلاري و و هايده اسلامي به مدال برنز رسيدند.

 

 

نفرات برتر رقابتهاي بدمينتون انتخابي نوجوانان و جوانان خوزستان مشخص شدند

 

 

در پي برگزاري مسابقات بدمينتون انتخابي در رده هاي سني نوجوانان و جوانان که عصر روز گذشته سوم تير در اهواز برگز ار شد نفرات برتر مشخص شدند،به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون ، محمود گلرنگي دبير هيئت بدمينتون استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات انتخابي نفرات برتر رده هاي سني نوجوانان زير 16 سال و جوانان استان عصر روز گذشته سوم تير به پايان رسيد و نفرات برتر اين دوره راهي مسابقات قهرماني کشور مي شوند.

 


 



 

طی نامه ای از فدراسیون سمنان میزبان بدمینتون بازان نوجوان

 

کشور اعلام شد

 

طی نامه ای از فدراسیون سمنان میزبان بدمینتون بازان نوجوان کشور اعلام شد،با اعلام فدراسیون بدمینتون ، سمنان میزبان مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور نوجوانان در بخش آقایان وبانوان گردید.به گزارشوبلاگ عشق بدمينتون به نقل از  روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان سمنان، مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان (دختر) از روز15لغایت 18 شهریور 1390 در سمنان برگزار خواهد شد.دربخش پسران نیز مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان از تاریخ 28 لغایت 31 شهریور ماه سال جاری در سمنان برگزار خواهد شد.

 

 

صعود مهرابي به نيمه نهايي رقابتهاي بين المللي بدمينتون كنيا 

کاوه مهرابي بدمينتون باز کشورمان که براي کسب سهميه المپيک 2012 لندن در مسابقات بين المللي کنيا حاضر شده است با شکست حريفي از نيجريه راهي مرحله نيمه نهايي شد.به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون به نقل از روابط عمومي فدراسيون بدمينتون، کاوه مهرابي صبح امروز در مرحله يک چهارم نهايي مسابقات بين المللي کنيا مقابل جينکام ايفرايمو قهرمان آفريقا از کشور نيجريه قرار گرفت و با شکست حريف خود به ديدار نيمه نهايي اين رقابتها راه يافت. مهرابي که تاکنون کسب حداقل مدال برنز خود را قطعي کرده است براي راهيابي به ديدار نهايي بايد ولاديميرمالکوف بخت دوم قهرماني رقابتها از روسيه را از پيش روي بردارد.علي شاه حسيني ديگر بدمينتون باز کشورمان در مرحله يک چهارم نهايي مقابل رودريگو پاچيكو  بختنخست  قهرماني رقابتها از کشور پرو قرار گرفت و در يک ديدار نزديک بازي را واگذار و از دور مسابقات حذف شد.مسابقات بین المللی کنیا با حضور بیش از 120  بدمینتون باز از کشور هایی چون آفریقای جنوبی،  مصر، نیجریه، موریس، مجارستان، هند، روسیه، آمریکا، اسلواکی، ترکیه و جمهوری چک از روز پنجشنبه در شهر نایروبی کنیا آغاز شده و یکشنبه با مشخص شدن قهرمان این رقابتها به پایان می رسد.

 

 

 

اولین مرحله مسابقات رنکینگ کشوری بدمینتون آقایان 1 تا 3 مرداد

 

در مازندران برگزار می شود

 

علي شاه حسيني  قهرمان اولين دوره مسبقات رنكينگاولین مرحله مسابقات رنکینگ کشوری بدمینتون آقایان 1 تا 3 مرداد در مازندران برگزار می شود.به گزارش وبلاگ عشق بدمینتون به نقل از  روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، اولین مرحله مسابقات رنکینک کشوری بدمینتون آقایان در رده سنی بزرگسالان از 1 مرداد در شهر قائم شهر آغاز می شود.این مسابقات در 3 مرحله انجام می شود که بدمینتون بازانی که بتوانند در مجموع سه مرحله حائز رتبه های برتر شوند به اردوی انتخابی تیم ملی بدمینتون دعوت خواهند شد.

 

رييس فدراسيون بدمينتون :كاوه مهرابي اميد اول ايران براي كسب سهميه المپيك است.

 


محمد رضا پوريارييس فدراسيون بدمينتون ايران گفت كه اين فدراسيون اميدوار به كسب يك يا دو سهميه المپيك لندن است،به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون ،'محمدرضا پوريا' به خبرنگار ايرنا گفت:كاوه مهرابي با رنكينگ زير 90 اميد اول است و سروش اسكندري و علي شاه حسيني با رنكينگ بالاي 100 از ديگر اميدها براي كسب سهميه هستند.وي گفت: محرابي براي شركت در رقابتهاي بين المللي عازم كنيا مي شود و ورود ورزشكاران به اين رقابتها نيز داراي امتياز است. پوريا همچنين از آغاز رقابت هاي ليگ بدمينتون از شهريور ماه خبر داد و گفت: در فصل جديد تغييري در تعداد تيم هاي ليگ برتر ايجاد نخواهد شد. رييس فدراسيون بدمينتون ايران، سمنان را از استانهاي مطرح در اين رشته ورزشي خواند و ايجاد سالنهاي اختصاصي و استعداديابي را از عوامل موفقيت بدمينتون در استان سمنان دانست.

 
 
 
مسئول انجمن بدمينتون مدارس كشور : مقام چهارمي بدمينتون دانش‌آموزان
 
 
ايران در جهان بايد حفظ شود
 

 مسئول انجمن بدمينتون مدارس كشور گفت: مقام چهارمي بدمينتون دانش‌آموزان ايران در جهان بايد حفظ شود.به گزارش وبلاگ عشق بدمینتون ،سيد علي زاهدي امروز در حاشيه مراسم افتتاح بيست و نهمين دوره مسابقات ورزشي دانش‌آموزان كشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر افزود: اين مسابقات كه به ميزباني استان مازندران در رامسر برگزار مي‌شود در سه رده ابتدايي، راهنمايي و متوسطه خواهد بود كه از امروز آغاز و تا 23 تير ماه ادامه خواهد داشت. وي اظهار داشت: در مقطع ابتدايي پسران از 18 استان براي مسابقات بدمينتون اعلام آمادگي كردند كه 90 ورزشكار در اين مقطع تحصيلي در مسابقه رشته بدمينتون شركت دارند. 

 


 



 

 

صعود مهرابي و شاه حسيني به مرحله يك چهارم نهايي رقابتهاي

 

بين المللي بدمينتون كنيا

 

كاوه مهرابی و علي شاه حسینی نمايندگان شايسته كشورمان به مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای بین المللی بدمینتون کنیا راه يافتند،به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون،اين دو بدمینتون باز کشورمان به منظور ارتقاء رنکینگ بین المللی خود برای راه یابی به المپیک 2012 لندن ازروزپنجشنبه 2 تیر در اين رقابتها حضور یافتند.علی شاه حسینی که در دور اول  قرعه استراحت داشت در دور دوم برپیتر ماینا از کنیا با نتايج ۲۱-۱۲و ۲۱-۱۱ غلبه كرد،شا ه حسيني در دور سوم دست به كار بزرگي زد و برادوین اکيرینگ بازيكن  قدرتمند اوگاندایی درسه گيم و با نتايج 18-21 21-19 21-16 غلبه كرد،حريف شاه حسینی در مرحله يك چهارم نهايي رودریگو پاچيکو بخت نخست قهرمانی رقابتها از پرو مي باشد.کاوه مهرابی دیگر بدمینتون باز شايسته كشورمان  پس از استراحت در دور نخست در دور دوم  داون میستری از کشور میزبان را در يك با زي يك طرفه با نتايج ۲۱-۴و ۲۱-۳ از پيش رو برداشت،او در دور بعد در برابر جیووانی گريکو بدمينتون باز قدر  ایتالیایی قرار گرفت و با نتايج ۲۱-۱۸و ۲۱-۱۹ بر اين حريف غلبه كرد تا  در مرحله یک چهارم نهاییدر برابر  ايفرايمو جينكام بولو س از نيجريه كه قهرماني سال ۲۰۱۱ آفریقا از نیجریه را در كارنامه دارد قرار گیرد.

 
 
 
 
           

 

 

بدمينتونيست‌هاي زنجان در بيست و هفتمين دوره رقابت‌هاي

 

بدمينتون قهرماني كشور خردسالان پسر شركت مي‌كند

 

بدمينتونيست‌هاي زنجان در بيست و هفتمين دوره رقابت‌هاي بدمينتون قهرماني كشور خردسالان پسر شركت مي‌كند. دبير هيئت بدمينتون استان زنجان، گفت: بدمينتونيست‌هاي زنجان در بيست و هفتمين دوره رقابت‌هاي بدمينتون قهرماني كشور خردسالان پسر شركت مي‌كند. داريوش اسكندري در گفت‌وگو با ايرنا، افزود: اين رقابت‌ها از 26 تيرماه جاري به مدت پنج روز در كرمان برگزار خواهد شد. وي، اظهارداشت: تيم‌هاي شركت‌كننده با 9 ورزشكار، يك مربي و يك سرپرست در رقابت‌هاي قهرماني خردسالان پسر ايران حاضر خواهند شد. اسكندري، گفت: تيم زنجان در رقابت‌هاي پارسال كه در اصفهان برگزار شد، مقام قهرماني را از آن خود كرد و امسال نيز انتظار مي‌رود با نشان دادن شايستگي و توانمندي‌ها، جايگاه خود را حفظ كند.

 


 



 

مرحله دوم اردوي استعداديابي بدمينتون نونهالان دختر كشور پايان يافت

مرحله دوم اردوي استعداديابي بدمينتون سراسر كشور در رده سني نونهالان دختر عصر ديروز 29 خرداد به ميزباني تهران پايان يافت. به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون،بهاره بهزادي نايب رييس هيئت بدمينتون تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: 12 بدمينتون باز نونهال دختر عصر ديروز 29 خرداد دومين مرحله اردوي استعداديابي خود را پشت سر گذاشتند.وي خاطرنشان كرد: يگانه تفرشي از تهران، يگانه كرماني و سايه خليل رحمان از اصفهان، مبينا نبي نژاد از خراسان رضوي، حنانه عاطفي از گيلان، نسيم مونسان از البرز، فاطمه خاتمي از زنجان، كيميا راغب از مازندران، فاطمه صالحي از همدان، عطيه فلاح از يزد و نازنين بشيري از كرمانشاه 12 بدمينتون بازاني هستند كه زير نظر فاطمه يزدان پناه مربي اصفهان و فريبا جلاليان سرمربي تيم ملي اردوي خود را پشت سر گذاشتند.بهزادي گفت: تست هاي اين افراد به فدراسيون اعلام شده و فدراسيون نفرات برتر را پس از اعلام تحت پوشش خود قرارداده و براي تيم هاي نوجوانان و جوانان كشور آماده مي كنند.

 
 
 
رئيس هيئت بدمينتون  يزد:منتظر ظهور ستارگان
 
 
ملي در بدمينتون يزد هستيم
 

 رئيس هيئت بدمينتون استان يزد با اشاره به جديت در فعاليت‌هاي ورزشي در هيئت بدمينتون اين استان گفت: منتظر ظهور ستارگان ملي در رشته ورزشي بدمينتون هستيم.به گزارش وبلاگ عشق بدمینتون،كمال محامدي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در يزد اظهار داشت: در حال حاضر در استان يزد 200 ورزشكار به صورت ساماندهي شده در رشته ورزشي بدمينتون مشغول فعاليت هستند. وي خاطرنشان كرد: ورزش بدمينتون همواره از ورزش‌هاي پرطرفدار بوده و در استان يزد نيز استقبال از اين رشته ورزشي قابل توجه بوده است. محامدي بيان داشت: با راه‌اندازي مدرسه بدمينتون در تابستان امسال، به طرفداران و علاقمندان اين رشته ورزشي افزوده خواهد شد.

 

 

 



 

چهار مدال برای تیم بدمینتون چین دررقابتهای بدمینتون سوپر سری سنگاپور

چن جين قهرمان بدون مسابقهتیم چین موفق به کسب چهار مدال طلا دررقابتهای بدمینتون سوپر سری سنگاپور شد،به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون در سينگل مردان چن جين به دليل كناره گيري بحث انگيز لين دان به دليل بيماري موفق به كسب مدال طلا شد،در سينگل زنان وانگ زين از چين دررويارويي با تين باون ،قهرمان اروپا از دانمارك در دو گيم دشوار با نتايج ۲۱-۱۹و ۲۱-۱۷ به پيروزي رسيد،در دوبل مردان تيم كاي يون و فو هايفنگ از چين در برابر رقباي اندونزياييشان گوناوان و چاندرا به راحتي و با نتايج ۲۱-۱۷و ۲۱-۱۳ به برتري رسيدند،در دوبل زنان تيم تيان كينگ و ژائو يونلي از چين در مصاف با تيم  ها جونگ اون و كيم مينگ جون از كره با نتايج ۲۱-۱۳و ۲۱-۱۶ به برتري رسيدند تا چهارمين مدال طلا را براي تيم چين كسب كنند،مدال طلاي مختلط به تيم تانتووي احمد و ليليانا ناتسير از اندونزي رسيد،انها در ديداري دشوار با نتايج ۲۱-۱۴و ۲۷-۲۵ بر تيم چن و چنگ از تايوان به پيروزي رسيدند.

 

 

رئیس هیأت بدمینتون کرمانشاه: به دنبال استفاده از مربیان مرد در تیم  بانوان هستیم

 

در حال حاضر بدمینتون کرمانشاه در خدمت آقایان قرار دارد و بانوان به فراموشی سپرده شده اند.به گزارش وبلاگ عشق بدمینتون به نقل از خبر گزاری کرد پرس: ورزش بدمینتون در استان کرمانشاه در طول سال های گذشته موفقیت های چشم گیری در بخش آقایان به دست آورده که باعث شد کرمانشاه به عنوان یکی از قطب های این عرصه در کشور مطرح شود، اما متأسفانه در حالی که بدمینتون آقایان استان در طول سال های گذشته روند رو به رشدی را دنبال کرده است، بدمینتون بانوان که پیش از ادغام هیأت بانوان و آقایان در کشور مطرح بود در طول این سال ها رو به افول نهاد و دچار سکون شد، به نحوی که در حال حاضر موفقیت چندانی از بانوان بدمینتون کرمانشاه در عرصه های کشوری به چشم نمی خورد.نائب رئیس پیشین بدمینتون استان کرمانشاه در خصوص وضعیت بدمینتون در کرمانشاه می گوید: در حال حاضر بدمینتون کرمانشاه در خدمت آقایان قرار دارد و بانوان به فراموشی سپرده شده اند.




 

سفر پر ماجرای  علی شاه حسینی به موریس

علی شاه حسینی در هفته ای که گذشت به قصد شرکت دررقابتهای بین المللی بدمينتون  موریس عازم این کشور شد،به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون ،اين بدمينتون با ز مليپو ش با ورود به موريس و  اعلام قرعه  رقابتها متوجه شد كه نامش در جدول وجود ندارد،او در سايت شخصيش در اين باره گفت:پس از رسیدن به موریس متوجه شدم اسم من در جدول نیست . امیدوارم اشتباه از میزبان باشد.اما شاه حسيني بعد از يك روز اشتباه روابط بين الملل فدراسيون را عامل اين امر دانست،شا ه حسيني كه  ميخواست  پس از آن در رقابتهاي بين المللي كنيا شركت كند در موريس ماند تا به اين بيا نديشد كه اشتباه از جانب چه كسي رخ داده است،اما شايد هم مي خواست كه از جاذبه هاي توريستي اين كشور لذت ببر د.


 
 
نفرات مسابقات انتخابي بدمينتون بانوان همدان درررده سني نونهالان مشخص شدند
 
 

به گزارش روابط عمومي اداره كل تربيت بدني استان همدان : مسابقات انتخابي بدمينتون بانوان در رده سني نونهالان در سالن ورزشي فردوسي همدان به صورت انفرادي آزاد و تك حذفي با حضور سه تيم از همدان – نهاوند و ملاير با 50 شركت كننده در دو روز انجام شد كه در پايان اين مسابقات فاطمه صالح از نهاوند مقام اول مرضيه قرباني از نهاوند مقام دوم و محدثه كياني علي آبادي هر دو بطور مشترك از نهاوند مقام سوم اين مسابقات را كسب كردند.
 

 

 

حمايت رييس فدراسيون بدمينتون از نامزدي حميد سجادي براي

 

وزارت ورزش و جوانان

 

اهالي ورزش از تصميم احمدي نژاد رييس جمهور كشورمان مبني برمعرفي دكتر سيد حميد سجادي براي تصدي وزارت ورزش و جوانان به مجلس شوراي اسلامي استقبال كردند. به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون به نقل از خبرگزاري آريا، سرويس ورزشي آريا، براي انعکاس اظهارت ورزشي ها درباره وزير پيشنهادي ورزش و جوانان، اقدام به جمع آوري نقطه نظرات آنها كرده است كه رييس فدراسيون بدمينتون در اين زمينه چنين اظهار نظر نموده است: هر چند مقام وزارت، مقامي سياسي است ليكن يك مدير علاوه بر تعهد و وفاداري به نظام مقدس جمهوري اسلامي بايد داراي شاخص و ويژگي هاي فني، اداري و سوابق درخشان در حوزه تحت مديريت خود باشد. اوميدوارم دكتر سيد حميد سجادي كه از قهرمانان پرافتخار گذشته در عرصه هاي بين المللي بوده و سابقه مديريتي در كشور را نيز دارا هستند بتوانند با راي اعتماد نمايندگان مجلس عهده دار اين امر خطير و حساس در كشور باشند.

 
 شاه حسینی:بخاطر بی توجهی مسئول بین الملل فدراسیون

 

بدمینتون از حضور در رقابتهاي موريس باز ماندم

 

علی شاه حسینی  بدمینتون باز شایسته کشورمان با وجود اعلام قبلی نتوانست در رقابتهای بین المللی موریس حضور یابد،به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون ،اين با زيكن ملي پوش در وبسايت شخص ي خود دليل اين امررا چنين ذكر كرده است:با وجود پرواز طولانی و رسیدن به جزیره موریس بخاطر بی توجهی مسئول بین الملل فدراسیون در معرفی من برای این مسابقات، از حضور در این مسابقات باز ماندم.گفتنيست كه از اواخر فروردين امسال ميرهادي سيد عباسي به عنوان مسئول روابط بين الملل فدراسيون منصوب و جايگزين زهرا حق نژاد شده است.

 

 

کناره گیری  لین دان از فینال رقابتهای بدمینتون سنگاپور در ارتباط با گزینش المپیک بوده است

 

لين داندر یک نظر سنجی چینیها معتقدند که کناره گیری لین دان از فینال رقابتهای بدمینتون سنگاپور برای انتخاب چن جین برای المپیک بوده است.به گزارش و بلاگ عشق بدمینتون به نقل از سایت بدزین در یک نظر سنجی که توسط سایت سوهو یکی از بزرگترین پورتالهای چینی انجام شده حاکی از این امراست که بیش از ۵۰در صد خوانندگان چینی فکر می کنند که کناره گیری لین دان از فینال رقابتهای بدمینتون سوپر سری سنگاپور برای  حضور چن جین دررقابتهای المپیک صورت گرفته است.

 
تيم مياندوآب قهرمان رقابت هاي بدمينتون خردسالان آذربايجان غربي شد
 
تيم مياندوآب قهرمان رقابت هاي بدمينتون خردسالان آذربايجان غربي شد ،به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون به نقل از خبرگزاري ايرنا، تيم مياندوآب به مقام نخست مسابقات بدمينتون خردسالان استان آذربايجان غربي دست پيدا كرددر اين رقابت ها كه به مدت دو روز در سالن ورزشي اتحاد مهاباد برگزار شد، 33بدمينتون باز از هفت شهر استان حضور داشتند. در اين رقابت ها در قسمت انفرادي، پرهام خانزاده از مياندوآب اول شد، محمد پيروت آقايي از مهاباد به مقام دوم دست يافت و متين محمد رحيمي و افشين اردشيري نيز به طور مشترك از مهاباد مقام سوم را به خود اختصاص دادند. در بخش دو نفري هم پرهام خانزاده و محمد امين سلطان زاده از مياندوآب اول شدند و تيم دو نفره محمدپيروت آقايي و متين محمد رحيمي از مهاباد به مقام دوم رسيد و بارزان نوراني و پويا بابايي نيز از مهاباد رتبه سوم را كسب كردند. درپايان اين مسابقات، 9نفر به عنوان اعضاي تيم خردسالان آذربايجان غربي براي شركت در رقابت هاي قهرماني كشور كه 26 تيرماه امسال در كرمان برگزار مي شود، انتخاب شدند.
 

 

 

مسابقات بدمینتون قهرمانی خردسالان و نوجوانان دختر فارس با قهرمانی

 

خدابخش و ناسوتی به پایان رسید

 

مسابقات بدمینتون قهرمانی خردسالان و نوجوانان دختر فارس با قهرمانی خدابخش و ناسوتی به پایان رسید.بمناسبت بزرگداشت میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع)  ، مسابقات بدمینتون قهرمانی خردسالان و نوجوانان دختر استان فارس ، به منظور انتخاب تیمهای اعزامی به مسابقات کشوری با حضور خیل علاقمندان در تالار بدمینتون مجموعه ورزشی تختی  شیراز برگزار شد .بر اساس گزارش مهندس ذوالمجد حقیقی مسوول روابط عمومی هیات بدمینتون فارس ، در رده سنی خردسالان بازیکنانی از شهرستانهای پاسارگاد ، جهرم، شیراز وکازرون با یکدیگر به رقابت پرداختند که ضمن انتخاب 10 بازیکن برتر ، پانته آ خدابخش و الناز منوچهری هر دو از شیراز عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند . همچنین کیمیا حسینی و سارا مهرآور از پاسارگاد مقامهای سوم و چهارم را تصاحب نمودند . تیم منتخب خردسالان دختر فارس ، پس از چند مرحله اردوی تدارکاتی ، در دهه سوم تیرماه در مسابقات کشوری که در شهرستان ساوه برگزار خواهد شد ، شرکت می نمایند .

 

 

 

مهرابي و شاه حسيني در بين بدمينتون با زان داراي شانس

 

قهرماني رقابتهاي بين المللي كنيا

 

علي شاه حسينيعلي شاه حسيني و كاوه مهرابي دو بدمينتون باز شايسته كشورمان در بين بختهاي قهرماني رقابتهاي بين المللي كنيا قرار دارند، به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون اين رقابتها كه با جايزه ۵۰۰۰ دلاري از پنج شنبه اين هفته آغاز مي شود كه شاه حسيني بخت هفتم و مهرابي بخت چهارم قهرماني رقابتها  مي باشند، بختهاي اول تا سوم اين رقابتها رودريگو پاچيكو از پرو،ولاديمير مالكوف از روسيه و ميكل ماتجكا از اسلووني ميباشند، شاه حسيني كه در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده در دور بعد به مصاف پيتر ماينا از كنيا مي رود و در صورت پيروز ي احتمالي به احتمال زياد بايد ادوين اكيرينگ از اوگانداروبرو شود،مهرابي نيز  پس از استراحت در دور نخست در دور بعد به مصاف داون ميستري از كشور ميزبان مي رود ،حريف احتمالي مهرابي در دور بعد جيوواني گريكو از ايتاليا مي با شد.

 

 

پوزش و تصحيح خبر رقابتهاي  بين المللي بدمينتون موريس

كاوه مهرابيدر اخبار داشتيم كه كاوه مهرابي بدمينتون با زشايسته كشور مان دررقابتهاي بين المللي موريس مغلوب حريف ايتاليايي خود جيوواني گريكو شده ، ابتدا اين خبر را حبرگزاري فارس عنوان و به تبعيت از آن صدا و سيما نيز اين خبر را اعلام كرد اما وبلاگ عشق بدمينتون با جستجوي دقيق در يافت كه مهرابي مغلوب حريفي از مالزي به نام جيان  شيارنگ چيانگ  كه رنكينگ ۲۳۸ دنيارا در اختيار دارد شده و بازي را با نتايج ۱۲-۲۱، ۲۱-۱۵و ۲۱-۱۱واگذار كرده ،واين بازيكن مالزيايي در ادامه راه در خشش جالبي داشته و به فينال رقابتها راه يافته تادر فينال رودرروي چتان اناند از هند قرار گيرد،جا دارد به اين وسيله از مهرابي و جامعه بدمينتونبه خاطر درج اشتباه خبر  عذرخواهي نموده و خبر را به شرح فوق تصحيح نمايم.

 

 

 

حمايت  قهرمانان بدمينتون از نامزدي حميد سجادي براي وزارت

 

ورزش و جوانان

 

حميد سجاديبيش از 70 نفر از ورزشكاران و قهرمانان مسابقات المپيك،جهاني و آسيايي به نمايندگي از جامعه ورزش از نامزدي حميد سجادي براي وزارت ورزش و جوانان حمايت كردند كه در بين انها نام سه تن از قهرمانان  بدمينتون به نامهاي بهادر زكي زاده، سپهر ايواني و كاوه مهرابي ديده مي شود.به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون به نقل از خبرگزاري ايرنا، در اين نامه ضمن تشكر از رييس جمهوري، از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي خواسته شده است با توجه به سابقه غني ورزشي، تحصيلات دانشگاهي و سابقه مديريتي سيد حميد سجادي به وي براي وزارت ورزش و جوانان راي اعتماد دهند. متن اين نامه به شرح زير است:




 

 

لين دان به دليل ابتلا به اسهال از حضور در فينال رقابتهاي بدمينتون

 

سو پر سري سنگاپور خودداري كرد

 

عذر خواهي لين دان از تماشاگران سنگاپوريلين دان به دليل بيماري از حضور در فينال رقابتهاي بدمينتون سو پر سري سنگاپور خودداري كرد،به گزار شو بلاگ عشق بدمينتون اين ستاره بدمينتون چين قبل از آن در كنفرانس مطبوعاتي قبل از رقابتها به دليل بيماري حضور نيافته بود،در بازي فينال به دليل ابتلا به اسهال  و با تشخيص پزشك تورنمنت در  برابر هموطنش چن جين حضور نيافت،اين امر با عث  دلسردي ۷۴۰۰ تماشاگري شد كه براي ديدن رقابت سوپر دان به سالن رقابتها آمده بودند،لين دان دركنفرانس مطبوعاتي در مورد بيماريش گفت:من بعد انكه به رختخواب رفتم حس كردم كه حالم خوب نيست،صبح امروز هنوز حالم خوب نبود براي همين به دفتر  تورنمنت رفته و با تيم پزشكي مشورت كردم،من مي توانم احساس تماشاگران را  بفهمم،چنانكه در هفته اي كه گذشت ،مردم بيشتر و بيشتر مرا تشويق مي كردند،من مي توانم با آنها ابراز همدردي كنم  چون حمایت کنند گان زیادی در سنگاپور دارم. 

 

 

 

لين دان قصد دارد كه بعد از المپيك لندن نيز

 

دررقابتهاي بدمينتون حضور يابد

 

لين دانلين دان قصد دارد كه بعد از المپيك لندن نيز دررقابتهاي بدمينتون حضور يابد،به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون به نقل از سايت بدزين،لين دان بعد از مسابقه دررقابتهاي بدمينتون سوپري سنگا پور به مطبوعات چيني گفت كه در نظر دار د كه بعد از رقابتهاي المپيك لندن نيز با زي كند، گفت:تازماني كه مرا از تيم ملي بيرون نيندازند در آن با زي مي كنم،لين دان دومين بازيكن در جه يك بدمينتون جهان است كه اعلام كرده كه المپيك لندن پايان راهش نيست،قبل از او توفيق هدايت گفته بود كه مي تواند بعد از بازيهاي المپيك لندن به رقابت ادامه دهد، از سوي ديگر لي چونگ وي و پيتر گيد اعلام ردند كه بعد از بازيهاي المپيك لندن ازرقابت كناره گيري مي كنند.

 

 

فيناليستهاي رقابتهاي بدمينتون سو پر سري سنگاپور مشخص شدند

فيناليستهاي رقابتهاي بدمينتون سو پر سري سنگاپور مشخص شدند،به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون در سينگل مردان اين رقابتها لين دان با غلبه بر پيتر گيد به فينال رسيد، در اين ديدار كه ۷۵ دقيقه بطول انجاميد

[ شنبه 4 تير 1390برچسب:, ] [ 20:26 ] [ كيارش كمالي ]
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 201
بازدید کل : 66613
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1


قالب وبلاگ وبلاگ اسکین قالب بلاگفا قالب میهن بلاگ وبلاگ نویسان سرگرمی بازی اس ام اس فال تعبیر خواب قالب وبلاگ کد موزیک ساخت کد صوتی موسیقی بی کلام نوحه چت مترجم سایت زیباساز آموزش وبلاگ یاهو آمار فال حافظ تعبیر خواب گوگل ساعت رنک ماوس تغییر شکل ماوس ایجاد گالری اوقات شرعی تاریخ تقویم فونت تماس پرچم تصویر روز آی پی آب و هوا دیکشنری طالع ازدواج جمله تصادفی آپلود عکس دانستنی حدیث قالب بلاگ اسکای فروشگاه اينترنتي ايران آرنا