قالب پرشین بلاگ

عشق بدمينتون

عشق بدمينتون
تلاش براي بهتر شدن بدمينتون خراسان شمالي
نويسندگان
لینک دوستان
1

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق بدمينتون و آدرس .badminton-information.LoxB log.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وي ادامه‌داد:‌ در مسابقات دونفره نوجوانان نيز زوج حسين حميدي و مهدي زبيدي از شوش اول شدند و جميل خيمه‌كبود و حسين‌ آل‌كثير از شوش در مكان دوم قرار گرفتند. اميد قماشي و محسن سليقه‌نژاد از شوشتر و محمدرضا موسوي‌زاده و حسين‌‌ برون از اهواز مشتركا سوم شدند. رييس هيات بدمينتون خوزستان عنوان‌كرد: در رقابت‌هاي تك‌نفره جوانان مجتبي حسين‌زاده از شوشتر و سروش كفاشان از اهواز مقام‌هاي اول و دوم راكسب كردند و احسان خالص و حميد آيهن از شوشتر به طور مشترك سوم شدند. وي افزود: در مسابقات دونفره جوانان نيز حسين والي‌عرب و محمدرضا معيني از شوشتر اول و شهريار محمدي و حميدرضا عباسيان از ماهشهر دوم شدند و علي موسوي و حميد برفر از ماهشهر و كامران قنادان و محمد عبدالهي از شوشتر به طور مشترك در مكان سوم قرار گرفتند. دهنوي بيان‌كرد: در هر رده سني 30 نفر از شهرستان‌هاي اهواز، ماهشهر، شوش و شوشتر شركت كرده بودند. نفرات برتر اين رقابت به مسابقات كشوري كه زمان و مكان دقيق آن هنوز مشخص نشده است، اعزام مي‌شوند. وي تصريح‌كرد: سطح كيفي مسابقات جوانان نسبت به سال‌هاي گذشته بالاتر رفته بود و رقابت‌هاي جوانان نشان داد كه شهرستان‌ها كارهاي زيادي انجام داده‌اند به طوري كه شهرستان شوش براي اولين‌بار توانست مقام‌هاي قهرماني را به خود اختصاص دهد. اميدواريم با طرح استعداديابي كه با مربي خارجي‌مان آغاز كرده‌ايم بتوانيم سطح بدمينتون استان را از اين هم بالاتر ببريم و ورزشكاران را براي سال‌هاي آينده آماده كنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, ] [ 17:50 ] [ كيارش كمالي ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 213
بازدید کل : 66625
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1


قالب وبلاگ وبلاگ اسکین قالب بلاگفا قالب میهن بلاگ وبلاگ نویسان سرگرمی بازی اس ام اس فال تعبیر خواب قالب وبلاگ کد موزیک ساخت کد صوتی موسیقی بی کلام نوحه چت مترجم سایت زیباساز آموزش وبلاگ یاهو آمار فال حافظ تعبیر خواب گوگل ساعت رنک ماوس تغییر شکل ماوس ایجاد گالری اوقات شرعی تاریخ تقویم فونت تماس پرچم تصویر روز آی پی آب و هوا دیکشنری طالع ازدواج جمله تصادفی آپلود عکس دانستنی حدیث قالب بلاگ اسکای فروشگاه اينترنتي ايران آرنا