قالب پرشین بلاگ

عشق بدمينتون

عشق بدمينتون
تلاش براي بهتر شدن بدمينتون خراسان شمالي
نويسندگان
لینک دوستان
1

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق بدمينتون و آدرس .badminton-information.LoxB log.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 سرپرست هيئت بدمينتون گيلان گفت: 17 بدمينتون باز دختر و پسر گيلاني براي حضور در مسابقات قهرماني كشور عازم ساوه و كرمان مي‌شوند.به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون ،سيدحسين موسوي‌الغروبي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار داشت: هفتمين دوره مسابقات قهرماني دختران خردسال كشور تا 25 تير جاري در ساوه برگزار مي‌شود. وي ادامه داد: در اين رقابت‌ها 24 تيم از استان‌هاي كرج، بوشهر، اردبيل، سمنان، توابع تهران، گلستان، خراسان رضوي، همدان، كردستان، تهران، زنجان، چهارمحال بختياري، فارس، قزوين، آذربايجان غربي، ايلام، كرمانشاه، مازندران، خوزستان، اصفهان، قم، مركزي، يزد، گيلان و كرمان با هم به رقابت مي‌پردازند.
برای دیدن متن کامل خبر به قسمت ادامه مطلب مراجعه کنید

[ پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:, ] [ 1:44 ] [ كيارش كمالي ]

دو تيم بدمينتون تهران و توابع تهران در مسابقات قهرماني خردسالان(دختران) كشور شركت مي كند.اين مسابقات  در ساوه برگزار مي شود. اسامي نفرات به شرح ذيل است:تيم تهران:1- آلا طرفي نژاد2- هليا شاهوي3- زهرا عارفي شريف4- ريحانه سادات طباطبائي5- هديه شمس6- صدف حاتمي 7- مهديه غفاري 8- نازنين زماني .مربي: سحر زمانيان و سرپرست: نسيم جانيان.تيم توابع تهران:1- حورا ملك پور2- مرضيه عليمرادي3- يگانه سيد تفرشي خامنه4- آيدا فاضلي5- مهتاب مقدسيان6- مهرنوش زمانيان نجات زاده7- سحر احمد آبادي8- سارا جلالي9- سيده نگين هاشمي درگاهه.مربي: نگين اميري پور و سرپرست: زهرا عظيمي پارسا .

[ پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:, ] [ 1:43 ] [ كيارش كمالي ]

حضور مربی برجسته در بجنورد

 

 

بسمه تعالی

 

به دعوت هیئت بدمینتون بجنورد آقای حمزه صبوری از مربیان باسابقه و مجرب بدمینتون استان خراسان رضوی جهت آموزش و ارتقا سطح بازی و مربیگری بازیکنان و مربیان به بجنورد عزیمت خواهند نمود .

 

این مربی بر مسابقات انفرادی و دوبل رنکینگ شهرستان که 23 و 24 تیرماه برگزار می شود نظارت خواهد داشت .

 


[ پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:, ] [ 1:34 ] [ كيارش كمالي ]

 

به مناسبت گراميداشت ايام شعبانيه سالن اختصاصي بدمينتون قطران تبريز افتتاح شد

به مناسبت گراميداشت ايام شعبانيه سالن اختصاصي بدمينتون قطران تبريز با گنجايش 1200 نفر افتتاح و به بهره برداري رسيد،به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون به نقل از حبرگزاري ايرنا،اين سالن يك هزار و 320 متر مربع مساحت دارد و براي ساخت آن 9 ميليارد ريال از محل اعتبارات ملي هزينه شده است. استاندار آذربايجان شرقي، مديركل تربيت بدني و جمعي از مسئولين استاني در مراسم افتتاح اين سالن اختصاصي حضور داشتند. استاندار آذربايجان شرقي همچنين به همراه رئيس فدراسيون ورزش هاي جانبازان و معلولين، مجموعه تكميل شده ورزشي ويژه جانبازان و معلولين تبريز را افتتاح كردند. اين مجموعه در سال 1388 به بهره برداري رسيده بود اما انشعابات آن از قبيل آب و برق وصل نشده بود. علاوه بر اين مجموعه ورزشي چند منظوره تازه كند خسروشهر نيز با حضور اين هيات افتتاح شد. براي ساخت اين مجموعه كه يك هزار و 400 متر مربع مساحت دارد هفت ميليارد ريال هزينه شده است.

 

[ پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, ] [ 14:10 ] [ كيارش كمالي ]

 

بدمینتون بازان  ایران بدون پیروزی به کار خود دردرقابتهای قهرمانی  جوانان آسیادر هند  پایان دادند

 

 بدمینتون بازان  ایران بدون پیروزی به کار خود دردرقابتهای قهرمانی جوانان آسیادر هند  پایان دادند،به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون پس از آنكه تيم بدمينتون ايران تمامي ديدارهايش را دررقابتهاي انفرادي جوانان آسيا واگذار كرد،تيم كشورمان در قسمت دوبل نيز بدون كسب پيروزي به كار خود پايان داد تا ناكامي كشورمان در  اين رقابتها تكميل شود،در قسمتت دوبل اين رقابتها تيم فرزين خانجاني و صدرا صادقي كه به تازگي زمان كمي در كنار هم تمرين داشتند،در برابر تيم قدرتمند مالزي  متشكل از كانگ تاي آن  و انوس جاني سانت از مالزي كه بخت پنجم قهرماني رقابتها بودند در دو گيم و با نتايج ۲۱-۱۹و ۲۱-۱۶ مغلوب شدند،تدر قسمت دوبل بانوان تيم ثريا آقايي و سارا دلاوري در يك ديدار ضعيف با نتايج ۲۱-۵و ۲۱-۴ مغلوب تيم جيا ژيائو و زي زنگ از چين شدند.

 

[ پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, ] [ 14:4 ] [ كيارش كمالي ]

يست و نهمين دوره مسابقات بدمينتون قهرماني دانش آموزان پسر مقطع راهنمايي سراسر كشور شامگاه سه شنبه با قهرماني تيم خراسان رضوي در مجموعه فرهنگي ورزشي شهيد چمران رامسر پايان يافت،به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون 'قربانعلي سهرابي ' دبير كل اين مسابقات در گفت و گو با ايرنا گفت : تيم هاي استان هاي فارس، زنجان، يزد، كردستان ،گيلان، تهران و قم به ترتيب رتبه هاي دوم تا هشتم اين مسابقات را به دست آوردند. وي افزود : در رشته يك نفره ، عرفان جوينده از گيلان و محمد ستاره از فارس به ترتيب اول و دوم شدند و امير جباري از همدان و مهران فصاحت از يزد مشتركا سوم شدند. به گفته سهرابي، در رشته دو نفره بدمينتون، سپهر خليل الرحمان و محمد بهارزاده از اصفهان و محمد رضا ثقفي و سعيد شاكر از يزد رتبه هاي اول و دوم را به دست آوردند و ميلاد حسن پور و محمد اميني از كردستان و الياس حبيبي و حميد رضا رجبلو از گلستان مشتركا سوم شدند. كاپ اخلاق اين دوره از مسابقات به تيم گيلان اهدا شد. بيست و نهمين دوره مسابقات بدمينتون دانش آموزان دوره راهنمايي سراسر كسور با شركت 105ورزشكار درقالب 21 تيم با قضاوت 21 داوربه مدت يك هفته در رامسر برگزار شد

[ چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, ] [ 12:2 ] [ كيارش كمالي ]

نفرات برتر مسابقات بدمينتون نونهالان چهار محال  و بختياري مشخص شدند

نفرات برتر مسابقات بدمينتون نونهالان چهار محال  و بختياري مشخص شدند.به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون به نقل از روابط عمومي اداره كل تربيت بدني چهارمحال وبختياري مسابقات بدمينتون انتخابي دختران نونهال استان در محل سالن سوم خرداد مجموعه ورزشي تختي شهركرد برگزار شد.گفتني است اين مسابقات با حضور 20 ورزشكار از شهرهاي شهركرد، فرخشهر واردل برگزار شدكه درنهايت آتنا عبداللهي و مائده كيهاني هر دو از شهركرد اول ودوم شدند ومطهره فاتحي از فرخشهر ونازنين ميرزاخاني از شهركرد مشتركا مقام سوم انفرادي را كسب نمودند.

[ سه شنبه 14 تير 1390برچسب:, ] [ 19:48 ] [ كيارش كمالي ]

ناكامي بدمينتون بازان ايران درروزنخست رقابتهاي بدمينتون زير ۱۹ سال قهرماني آسيا

روز نخست  رقابتهاي بدمينتون زير ۱۹ سال قهرماني آسيا با ناكامي نمايندگان كشورمان همراه بود، به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون ،بدمينتو بازان جوان كشورمان كه در اين رقابتها با قرعه سختي روبرو شده بودند تمامي رقابتهاي خود را در روز نخست واگذار كردند،در سينگل مردان صدرالدین صادقی در  مصاف با  چانگ تاک چین از هنگ هنگ با نتايج ۲۱-۶و ۲۱-۱۲ مغلوب شد،امیر ارسلان زرگان در رقابت با کوگا اکیرا از ژاپن با نتايج ۲۱-۱۳و ۲۱-۶ شكست خورد،در قسمت بانوان آرام سجادي در مصاف با تان وی هان از سنگاپور  با نتايج ۲۱-۱۳و ۲۱-۱۰ مغلوب شد،سارا دلاوري در رقابت با چئونگ از هنگ كنگ دردو گيم و با نتايج مشابه ۲۱-۱۱ مغلوب شد،ثريا آقايي نيز  در مصاف با پرانسو پوت پانجارات از تايلند با نتايج ۲۱-۱۰و ۲۱-۱۲ مغلوب شد.

[ سه شنبه 14 تير 1390برچسب:, ] [ 19:39 ] [ كيارش كمالي ]

بدمينتون بازان ايران  حريفان خود را در رقابتهاي بين المللي روسيه شناختند

بدمينتون بازان ايران  حريفان خود را در رقابتهاي بين المللي روسيه شناختند، به گزار ش و بلاگ عشق بدمينتونرقابتهاي بدمينتون رو سيه كه در سطح اينتر نشنال چلنج از چهار شنبه ۱۵ تير ماه اغار مي گردكه داراي جوايز ۱۵۰۰۰دلاري مي باشد، در سينگل مردان سه نماينده از كشورمان در اين رقابتها حضور دارند، كه كاوه مهرابي در دور نخست با تو ماس فينبو از دانمارك روبرو مي شود،او در صورت پيروزي در اين ديدار به ديدار برنده ولاديمير مالكوف از روسيه و توماس ليند توماسون از دانمارك كه بخت پنجم قهرماني رقابتهاست مي رود، علي شاه حسيني ديگر بدمينتون باز كشورمان در دور نخست با حريفي از جدول مقدماتي ديدار مي كند و سروش اسكندري در دور نخست ،با اميل هولست از دانمارك رو برو مي شود.

[ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:, ] [ 15:48 ] [ كيارش كمالي ]

قرعه سخت برای نمایندگان ایران دررقابتهاي بدمينتون جوانان آسيا

رقابتهای بدمینتون جوانان قهرمانی آسیا درحالی روزهای 14 تا 18 تیر ماه با حضور 6 پسر و دختر ایرانی در شهر لاکنو هند برگزار می شود که بدمینتون بازان کشورمان با قرعه های سختی روبرو شده اند.به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون به نقل از  روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در این رقابتها بیش از 200 بدمینتون باز زیر 19 سال آسیا حضور دارند که در قسمت پسران که 59 ورزشکار شرکت دارند فرزین خانجانی در دور نخست به مصاف زو سانگ از چین می رود، صدرالدین صادقی در اولین دیدار خود به مصاف چانگ تاک چین از هنگ هنگ می رود و امیر ارسلان زرگان با کوگا اکیرا از ژاپن مسابقه می دهد.فرزین خانجانی – صدرالدین صادقی در رقابتهای دوبل نیز که 34 دوبل حضوردارند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف تیمی از مالزی می روند.همچنین ثریا آقایی، آرام سجادی و سارا دلاوری در بخش یک نفره بانوان که 56 بدمینتون باز حضور دارند بترتیب در دور نخست به مصاف پرانسویان از تایلند، تان وی هان از سنگاپور و چن هان از هنگ هنگ می روند. سارا دلاوری – ثریا آقایی در قسمت دوبل نیز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف دوبلی از چین می روند. در این بخش 33 دوبل حضور دارند.

[ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:, ] [ 15:48 ] [ كيارش كمالي ]

الناز فیض منش و پگاه کامرانی بدمینتون بازان شاهرودی نفرات

برتررقابتهاي انتخابي تيم ملي نوجوانان دختر

در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون دختران در رده سنی نوجوان نفرات برتر به اردوی تیم ملی راه یافتند.به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون به نقل از  روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، اردوی انتخابی تیم ملی دختران در رده سنی نوجوان 10 تا 12 تیر در کمپ تیم ملی ملی بدمینتون برگزار شد. در این اردو فاطمه سروقدی، الناز فیض منش، پگاه کامرانی، صفورا زمانلو از استان سمنان؛ مریم قنبری از گیلان و نگار ناسوتی و هانیه  افراسیابی از استان فارس حضور داشتند که در پایان و پس از انجام مسابقات دوره ایی الناز فیض منش و پگاه کامرانی بدمینتون بازان شاهرودی موفق به کسب مقامهای اول و دوم این رقابتهای انتخابی شده و به اردوی تیم ملی راه یافتند.حضور موفق نوجوانان سمنان نشان از فعالیت های بسیار موثر اشرف السادات رضویان مربی شهرستان شاهرود است که در سالهای اخیر با تربیت ورزشکاران نوجوان و جوان موفق شده تا علاوه بر کسب مقام های قهرمانی کشور؛ بدمینتون بازان آینده داری را نیز به تیم ملی معرفی کند.

[ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:, ] [ 15:47 ] [ كيارش كمالي ]

قرعه سخت برای نمایندگان ایران دررقابتهاي بدمينتون جوانان آسيا

رقابتهای بدمینتون جوانان قهرمانی آسیا درحالی روزهای 14 تا 18 تیر ماه با حضور 6 پسر و دختر ایرانی در شهر لاکنو هند برگزار می شود که بدمینتون بازان کشورمان با قرعه های سختی روبرو شده اند.به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون به نقل از  روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در این رقابتها بیش از 200 بدمینتون باز زیر 19 سال آسیا حضور دارند که در قسمت پسران که 59 ورزشکار شرکت دارند فرزین خانجانی در دور نخست به مصاف زو سانگ از چین می رود، صدرالدین صادقی در اولین دیدار خود به مصاف چانگ تاک چین از هنگ هنگ می رود و امیر ارسلان زرگان با کوگا اکیرا از ژاپن مسابقه می دهد.فرزین خانجانی – صدرالدین صادقی در رقابتهای دوبل نیز که 34 دوبل حضوردارند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف تیمی از مالزی می روند.همچنین ثریا آقایی، آرام سجادی و سارا دلاوری در بخش یک نفره بانوان که 56 بدمینتون باز حضور دارند بترتیب در دور نخست به مصاف پرانسویان از تایلند، تان وی هان از سنگاپور و چن هان از هنگ هنگ می روند. سارا دلاوری – ثریا آقایی در قسمت دوبل نیز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف دوبلی از چین می روند. در این بخش 33 دوبل حضور دارند.

[ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:, ] [ 15:43 ] [ كيارش كمالي ]

بدمينتون اقايان درراه المپيك ،بدمينتون بانوان در خواب  المپيك                      چنديست كه از آغاز رقابتهاي گزينشي المپيك لندن مي گذارد،بدمينتون با زان كشورمان هم تلاششان را به كار بسته اند تا به اين رقابتهاي معتبر راه يا بند،به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون، بدمينتون بازان ملي پوش ايران در قسمت آقايان مانند شاه حسيني ، مهرابي و اسكندري در چند تورنمنت گزينشي شركت كرده اند و تمام تلاششان را به كار بسته اند تا بازهم در المپيك بدمينتون ايران سهمي داشته با شد،اما بانوان ملي پوش بدمينتون ايران كه براي كسب سهميه  به المپيك از بخت خوبي برخوردارند هنوز در هيچ تورنمنتي شركت نكردند  ،بدمينتو با زاني چون سحر زمانيان، نگين اميري پور كه شايستگيهاي خو د را دررقابتهاي مختلف بين المللي نشان دادند باز هم مي توانند نام ايران را بلند آوازه سازند ولي از حضور اين بدمينتون بازان ساير بانوان تيم ملي بدمينتون دررقابتهاي گزينشي المپيك خبري نيست  فتورنمنتهايي كه سپري شد فرصت خيلي خوبي بود تا اين بانوان محترم امتيازات خوبي براي كسب سهميه به دست اورند ولي اين فرصت را به هر دليلي از دست دادند و لي هنوز هم فرصت با قيست و اميد است كه كم كم راه خود را در اين رقابتها آغاز كنند،به اميد موفقيت ايران و ايراني.

[ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:, ] [ 15:42 ] [ كيارش كمالي ]

مسابقات بدمینتون جام باشگاههای غرب آسیا که قرار بود تیر ماه

به میزبانی اصفهان برگزار شود لغو شد

مسابقات بدمینتون جام باشگاههای غرب آسیا که قرار بود تیر ماه به میزبانی اصفهان برگزار شود لغو شدبه گزارشوبلاگ عشق بدمينتون به نقل از  خبرگزاري مهر، در ماه‌های اخیر جلسات مختلفی در مورد برگزاری مسابقات بدمینتون جام باشگاه‌های آسیا برگزار شد و مسئولان هیئت بدمینتون استان اصفهان بارها از برگزاری این مسابقات در اصفهان خبر می‌دادند.در ابتدا به پیشنهاد باشگاه پایتخت اصفهان و با توافق فدراسیون بدمینتون و کنفدراسیون بدمینتون آسیا مقرر شد اولین دوره رقابتهای بدمینتون باشگاههای غرب آسیا در سال ۹۰ به میزبانی اصفهان و باشگاه پایتخت برگزار شود اما پس از آن اعلام شد که برگزاری این رقابتها لغو شده است.خرداد ماه زمانی بود که اولین بار برای برگزاری این رقابتها در نظر گرفته شد اما پس از آن فدراسیون تیر ماه را زمان برگزاری این مسابقات اعلام کرد.تا کنون هیچیک از مسئولان در مورد دلایل لغو برگزاری این مسابقات اظهار نظری نکرده‌اند.

[ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:, ] [ 15:40 ] [ كيارش كمالي ]

مدير تربيت بدني دانشگاه كاشان گفت: تيم بدمينتون دانشجويان دختر اين دانشگاه، قهرمان مسابقات دانشگاه هاي منطقه سه كشور شد،به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون 'سعيد حلاج باشي' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: با اين قهرماني اين تيم جواز حضور در مسابقات قهرمانان مناطق كشور كه در سال 91 برگزار خواهد شد را كسب كرد. وي افزود: در اين دوره مسابقات تيم دانشگاه اصفهان و صنعتي قم به ترتيب مقامهاي دوم و سوم اين مسابقات را به دست آورد. وي خاطر نشان كرد:در رقابتهاي انفرادي اين دوره از مسابقات نيز 'سودابه تقي زاده' از دانشگاه صنعتي قم به مقام نخست دست يافت و'لنا ملازم' از اصفهان و 'زينب بوجاري' از قم و' فرشته رحيمي'از كاشان به طور مشترك مقام سوم را كسب كردند. به گفته وي، در رشته دوبل اين مسابقات نيز تيم دو نفره 'فاطمه چاوشي زاده'،'مهشيد بساره' از قم رتبه اول و 'مرضيه سيدي' و 'زينب قاسمي' از كاشان، به مقام دوم نايل شدند. مدير تربيت بدني دانشگاه كاشان گفت:'فائزه سادات خادمي' و 'شيدا معيني' از كاشان و 'فائزه توحيدي' و 'منا حق شناس' هم از دانشگاه اصفهان مقامهاي سوم دوبل اين مسابقات را بطور مشترك بدست آوردند. اين دوره از مسابقات به مدت سه روز با حضور تيم هاي دانشگاه هاي اصفهان، صنعتي اصفهان، قم، صنعتي قم، اراك، شهركرد و كاشان در سالن ورزشي دانشگاه كاشان برگزار شد.

[ یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, ] [ 16:13 ] [ كيارش كمالي ]

رييس فدراسيون بدمينتون گفت : اولويت اول اين فدراسيون شناخت نوجوانان و جوانان مستعد در اين رشته ورزشي و ايجاد زمينه هاي قهرماني براي آنان است،به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون ، محمدرضا پوريا روز يكشنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ورزشي ايرنا اظهار داشت : براساس نظريه هيات رييسه فدراسيون توجه به رده سني نوجوانان و جوانان در سطح كشور از مهمترين برنامه هايي بود كه در دستور كار قرار گرفت. وي افزود : بر اين اساس مقرر شد كه هيات هاي بدمينتون سراسر كشور بحث استعداديابي را در دستور كار خود قرار داده و نوجوانان و جوانان مستعد را زير نظر قرار داده و برترين هاي اين رشته را به فدراسيون معرفي كنند.

برای دیدن متن کامل خبر به قسمت ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب
[ یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, ] [ 16:3 ] [ كيارش كمالي ]

 

مسابقات بدمينتون بانوان نونهال استان بوشهر برگزار و نفرات برتر

معرفي شدند

مسابقات بدمينتون بانوان نونهال استان بوشهر برگزار و نفرات برتر معرفي شدند.به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون ،روابط عمومي اداره كل تربيت بد ني استان بوشهر اعلام كرد: در اين مسابقات زيبا آبادي، الهام حسيني، و شقايق اسفندياري هر سه از بوشهر به تر تيب اول تا سوم شدند. مچنين سارا افشاري از كنگان، فاطمه چاهشوري از بوشهر، فاطمه بردستاني از دير و ترمه آذررنگ از بوشهربه ترتيب عناوين چهارم تا هفتم اين رقابت ها را بدست آوردند. مسابقات بدمينتون انتخابي بانوان نونهالان استان بوشهر با حضور15 ورزشكار از شهرستانهاي دير، كنگان، گناوه و بوشهر درسالن اختصاصي هيات بدمينتون بوشهربر گزار شد.

براي شركت در رقابت‌هاي آسيايي زير 19 سال بدمينتون‌بازان ايران
 
فردا عازم هند خواهند شد 
 
امير ارسلان زرگانبراي شركت در رقابت‌هاي آسيايي زير 19 سال بدمينتون‌بازان ايران فردا عازم هند خواهند شد ،شش بدمينتون‌باز ايران براي شركت در رقابت‌هاي آسيايي زير 19 سال فردا عازم هند خواهند شد.به گزارشوبلاگ عشق بدمينتون به نقل از  باشگاه خبري فارس «توانا»، فرزين خانجاني، صدرالدين صادقي و اميرارسلان زرگان در بخش پسران و سارا دلاوري، آرام سجادي و ثريا آقايي در قسمت دختران در رقابت‌هاي آسيايي زير 19 سال شركت خواهند كرد. مرحله مقدماتي مسابقات بدمينتون قهرماني آسيا 14 تيرماه آغاز خواهد شد و جدول اصلي 15 تير شروع مي‌شود.ايران به علت اينكه مسابقات در بخش تيمي به صورت مختلط برگزار مي‌شود، شركت نخواهد كرد و در بخش دوبل و انفرادي بدمينتون‌بازان ايران با حريفان رقابت مي‌كنند.

 

اميد ايران به كسب سهميه المپيك با صعو د بدمینتون بازان ایرانی

دررنکینگ جهانی

كاوه مهرابيدر آخرين رنكينگ اعلام شده توسط فدراسيون جهاني بدمينتون ، بدمينتون بازان كشورمان صعود جالبي در جدول داشتند،به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون،در سينگل مردان كاوه مهرابي پس از در خشش دررقابتهاي بدمينتون كنيا امتيازات خود را افزايش داده و با صعود هشت پله اي به رتبه 84 رنكينگ صعود كرد تا با رديگر شانس نخست بدمينتون بازان غرب آسيا براي صعود به المپيك با شد، علي شاه حسيني كه در شروع رقابتهايش با بدشانسيهاي زيادي در جدول  مواجه شده بود با صعود ده پلهاي به رتبه 113 صعود كرد تا ديگر بدمينتون باز داراي شانس صعو  د به المپيك باشد.

 

 

 

[ شنبه 11 تير 1390برچسب:, ] [ 16:57 ] [ كيارش كمالي ]

حذف  نمایندگان ایران دررقابتهای  بدمينتون گراند پري روسيه

 

نمايندگان ايران از راه يابي به دور سوم رقابتهاي گراندپري روسيه با زماندند،به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون ،سروش اسكندري در مصاف با سركگيي سيرانت از رو سيه در دو گيم و با نتايج مشابه ۲۱-۱۴ مغلوب شد، كاوه مهرابي نيز در مصاف با دنيس گارچف از روسيه با نتايج ۲۱-۱۸و ۲۱-۱۵ مغلوب شد،پيش از اين علي شاه حسيني نيز با شكست از سوزونوف از روسيه از دور رقابتها حذف شده بود.

 

 

 

[ چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, ] [ 16:24 ] [ كيارش كمالي ]

حذف شاه حسيني و صعود مهرابي و اسكندري  ،دستاورد

 

بدمينتون بازان كشورمان دردورنخست رقابتهاي گراندپري روسيه

 

دور نخست رقابتهاي بدمينتون گراندپري روسيه باحذف علي شاه حسيني و صعود كاوه مهرابي  و سروش اسكندري به دور دوم اين رقابتها همراه بود، به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون ،كاوه مهرابي در دور نخست ايتن رقابتها در يك با زي برتر با نتايج مشابه ۲۱-۸در دو گيم بر كيم چونگ لي از كره غلبه كرد،مهرابي در دور بعد با يد به مصاف دنيس گارچف از روسيه كه رنكينگ ۱۶۴ دنيار را در اختيار دارد برود،سروش اسكندري كه در دور نخست بدون برگزاري رقابت با ادي آندريانوس سنگاپوري به دور بعد صعودكرده بود ،در دور بعدي با يد به مصف سرگيي سيرانت از روسيه بدمينتون باز گمنام روس كه رنكينگ ۶۹۰ دنيارا در اختيار دارد برود،علي شاه حسيني در ادامه بد شانسيهايش دررقابتهاي انتخابي المپيك اين بار نيز با قرعه بدي روبرو شده و در مصاف با ايوان سوزونوف بدمينتون با ز روس داراي رنكينگ ۶۸ دنيا  با نتايج ۲۱-۱۸و ۲۱-۱۵ مغلوب شد.


[ چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, ] [ 16:23 ] [ كيارش كمالي ]

 

تحليل شاه حسيني از بازي خود دررقابتهاي

بين المللي بدمينتون كنيا

علي شاه حسيني بدمينتون با ز شايسته تيم ملي دررقابتهاي بين المللي كنيا عملكرد خوبي داشت،شاه حسيني در مورد عملكرد خود در وبسايت رسمي خود اين گونه گفت:در مرحله ۱/۴ نهایی در یک بازی نزدیک با نتایج ۲۳-۲۱ ۲۱-۱۷ در مقابل پاچکو از پرو مغلوب شدم.این دیدار که پس از بازی طولا نی با اکیرینگ اوگاندایی بود تحت تاثیر خستگی ناشی از بازی گذشته بود و متا سفانه شروع خوبی در هر دو گیم نداشتم و ۱۲-۴ در هر دو عقب بودم و علیرغم تلاش زیاد با شکست مواجه شدم.البته با اکیرینگ هم در شرایطی که گیم اول را شکست خورده و در گیم دوم ۱۴-۸ عقب بودم توانستم جبران کنم و در نهایت پیروز شوم.امیدوارم در مسابقات پیش رو روند بهتری داشته باشم، گفتنيست اين رقابتها در نهايت با قهرماني ولاديمير مالكوف از روسيه به پايان رسيد.و دستاور د كشورمان از اين رقاتها مدال برنز ديگر بدمينتون باز برجسته كشورمان ،كاوه مهرابي بود.

[ چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, ] [ 16:22 ] [ كيارش كمالي ]

 

صعود سروش اسکندری به دور دوم رقابتهای بدمینتون گراند پری

روسیه

سروش اسکندری بدمینتون باز زنجانی به  دو ر دوم رقابتهاي بدمينتون گراند پري روسيه صعود كرد،به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون اسكندري كه با يد در دور نخست اين تورنمنت به مصاف ادي آندريانوس از سنگاپور  مي رفت بدون برگزاري مسابقه به دور دوم رقابتها صعود كرد تا در دور بعد به مصاف برنده ميشل ماتجكا از اسلووني و سرگيي سرانت از روسيه برود.

[ چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, ] [ 16:20 ] [ كيارش كمالي ]

بدمينتون با زان كشورمان حريفان خو درا در رقابتهاي جوانان زير ۱۹

 

سال آسيا شناختند

 

فرزين خانجاني بدمينتون با زان كشورمان حريفان خو درا در رقابتهاي جوانان زير ۱۹ سال آسيا شناختند،به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون در سينگل مردان فرزين خانجاني با راتناجيت تامانگ از نپال،امير ارسلان زرگان با ومن سونگ جو از مالزي و صدرا صادقي با آرتيوم ساوا تويگين از ازبكستان ديدار مي كند،در دوبل مردان ،تيم فرزين خانجاني  و امير ارسلان زرگان پس از استراحت در دور نخست  در دور بعد به مصاف يي تئو يي و كيت نلسون وي ميرود،در سينگل زنان ارام سجادي با مانيلا شرشتا از نپال ،ثريا آقايي با فان ليم يين از مالزي و سارا دلاوري با آميتا گيري از نپال ديدار مي كند،در دوبل زنان تيم سارا دلاوري و ثريا آقايي پس از استراحت در دور نخست در دور بعد  به مصاف تيم ايشا ديكا و پراما ديكا از سريلانكا مي رود،گفتنيست اين رقابتها از روز شنبه ۱۱ تير ماه آغاز مي شود.


[ چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, ] [ 16:18 ] [ كيارش كمالي ]
[ سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, ] [ 15:0 ] [ كيارش كمالي ]

 

نخستين جلسه کميته پارابدمينتون ديروز با حضور رئيس فدراسيون بدمينتون برگزار شد

نخستين جلسه کميته پارابدمينتون ديروز با حضور رئيس فدراسيون بدمينتون برگزار شد و مقرر گرديد تا مسابقات قهرماني بدمينتون بازان جانباز و معلول از سال 91 برگزار شود.به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون به نقل ازروابط عمومي فدراسيون بدمينتون، نخستين جلسه کميته پارابدمينتون ديروز با حضور محمدرضا پوريا رئيس فدراسيون، اسماعيل مهدوي نيا رئيس کميته جانبازان و معلولان، ابوالفضل مهاجر دبير، فريبا مددي نائب رئيس بانوان، فريبا جلاليان مسول امور بانوان پارابدمينتون و عليرضا الهاکي دبير اين کميته برگزار شد.


برای دیدن متن کامل خبر به قسمت ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب
[ سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, ] [ 14:54 ] [ كيارش كمالي ]

 

حضور سه بدمينتون باز ايراني دررقابتهاي گراندپري روسيه

سه بدمينتون باز ايراني دررقابتهاي گراندپري روسيه شركت مي كنند، به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون كاوه مهرابي، علي شاه حسيني و سروش اسكندري سه بدمينتون باز ملي پوش كشورمان به منظور كسب امتيازات لازم  برای راه یابی به المپیک 2012 لندن ازسه شنبه هفتم  تیرماه  در مسابقات گراندپري روسيه كه در شهر ولادي وستوك اين كشور برگزار مي شود شركت مي كنند،اين رقابتها با جوايز ۵۰۰۰۰دلاري تا يك شنبه هفته بعد ادامه خواهد داشت،در دور نخست رقابتها مهرابي با كيم چونگ لي از كره شمالي ديدار مي كند، شاه حسيني  در ادامه قرعه هاي بددر تورنمنت هاي اخير با ايوان سوزونوف نفر ۶۸ رنكينگ جهاني ديدار مي كند و اسكندري در شروع حركتش دررقابتهاي انتخابي المپيك به مصاف ادي آندريانوس از سنگاپور كه درررقابتهاي دهه فجر مغلوب خردمندي شده بود مي رود.


[ دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, ] [ 17:53 ] [ كيارش كمالي ]


 

 

رييس هيات بدمينتون خوزستان :تعداد شركت‌كنندگان و سطح

 

مسابقات انتخابي نوجوانان و جوانان استان راضي‌كننده بود


رييس هيات بدمينتون خوزستان درباره مسابقات قهرماني نوجوانان و جوانان، انتخابي تيم استان گفت: تعداد شركت‌كنندگان و سطح مسابقات راضي‌كننده و نسبت به سال‌هاي گذشته بالاتر بود.به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون، غلام‌عباس دهنوي در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: مسابقات قهرماني نوجوانان و جوانان، انتخابي تيم استان روز جمعه (سوم تيرماه) در ماهشهر برگزار شد و در مسابقات انفرادي نوجوانان علي عبدالخاني و امين سواري هر دو از شوش به ترتيب در مكان‌هاي اول و دوم قرار گرفتند و احسان خالص و مجتبي سيدعطا هر دو از شوشتر به طور مشترك سوم شدند.



ادامه مطلب
[ دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, ] [ 17:50 ] [ كيارش كمالي ]

 

چهار عنوان قهرمانی تیم چین دررقابتهای بدمینتون سو پرسری اندونزی

تيم بدمينتون چين به چهار عنوان قهرماني دررقابتهاي بدمينتون سو پر سري اندونزي دست يافت، بهگزارش و بلاگ عشق بدمينتون در اين رقابتها به غير از طلاي سينگل رقابتها ، بقيه مدالهاي طلا به چينيها رسيد، اين در شرايطي بود تيم ميزبا نتوانست هيچ يك از عناوين قهرماني را از ان خود كند در سينگل مردان لي چونگ وي از مالزي به عنوان نخست رسيد،اين قهرماني در شرايطي بود كه ستاره بدمينتون چين ،لين دان نتوانست حتي به دور سوم راه يابد و از شو سا سا كي ژاپني شكست خورد،پيتر گيد درمي خواست كه بر اي دومين بار در چهاردمين رويارووي بر لي چونگ وي غلبه كند،اما سختترين شكست ممكن را متحمل شد و لي چونگ ويبا نتايج ۲۱-۱۱و ۲۱-۷ به برتري رسيد تا يكي از به ترين با زيها را در سال جاري به نمايش  بگذارد و در فاصله شش هفته تا رقابتهاي جهاني خود را به عنوان 

[ دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, ] [ 17:45 ] [ كيارش كمالي ]

به جاي تشكر بر روي تبليغات كليك كنيد.ممنون

[ دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, ] [ 17:29 ] [ كيارش كمالي ]
[ یک شنبه 5 تير 1390برچسب:, ] [ 18:34 ] [ كيارش كمالي ]
[ یک شنبه 5 تير 1390برچسب:, ] [ 18:14 ] [ كيارش كمالي ]

 

در خشش تيم بدمينتون پيوند اعضا در رقابتهاي جهاني با كسب شش مدال خوشرنگ

 

تيم بدمينتون پيوند اعضا با كسب شش مدال دررقابتهاي جهاني خوش در خشيد ، به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون ،درر اين رقابتها در رده سني ۱۸-۲۹ سال در قسمت سينگل زنان با كسب مدال طلا خوش در خشيد،اين ورزشكار در قسمت دوبل زنان به همراه مريم رحماني باشكست تيمي از مجارستان به مدال زرين رسيد تا خود و تيم ايران را به دومين مدال زرين برساند،در اين رده سني مريم رحماني در سينگل زنان به مدال برنز رسيد،دررده سني ۳۰-۳۹ سال در دوبل مردان تيم علي نجفي و بهروز سليمي به مدال برنز رسيدند، در سينگل زنان اين رده سني ثريا پارسلاري به مدال برنز رسيد، دردوبل اين رده تيم ثريا پارسلاري و و هايده اسلامي به مدال برنز رسيدند.

 

 

نفرات برتر رقابتهاي بدمينتون انتخابي نوجوانان و جوانان خوزستان مشخص شدند

 

 

در پي برگزاري مسابقات بدمينتون انتخابي در رده هاي سني نوجوانان و جوانان که عصر روز گذشته سوم تير در اهواز برگز ار شد نفرات برتر مشخص شدند،به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون ، محمود گلرنگي دبير هيئت بدمينتون استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات انتخابي نفرات برتر رده هاي سني نوجوانان زير 16 سال و جوانان استان عصر روز گذشته سوم تير به پايان رسيد و نفرات برتر اين دوره راهي مسابقات قهرماني کشور مي شوند.

 


 



 

طی نامه ای از فدراسیون سمنان میزبان بدمینتون بازان نوجوان

 

کشور اعلام شد

 

طی نامه ای از فدراسیون سمنان میزبان بدمینتون بازان نوجوان کشور اعلام شد،با اعلام فدراسیون بدمینتون ، سمنان میزبان مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور نوجوانان در بخش آقایان وبانوان گردید.به گزارشوبلاگ عشق بدمينتون به نقل از  روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان سمنان، مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان (دختر) از روز15لغایت 18 شهریور 1390 در سمنان برگزار خواهد شد.دربخش پسران نیز مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان از تاریخ 28 لغایت 31 شهریور ماه سال جاری در سمنان برگزار خواهد شد.

 

 

صعود مهرابي به نيمه نهايي رقابتهاي بين المللي بدمينتون كنيا 

کاوه مهرابي بدمينتون باز کشورمان که براي کسب سهميه المپيک 2012 لندن در مسابقات بين المللي کنيا حاضر شده است با شکست حريفي از نيجريه راهي مرحله نيمه نهايي شد.به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون به نقل از روابط عمومي فدراسيون بدمينتون، کاوه مهرابي صبح امروز در مرحله يک چهارم نهايي مسابقات بين المللي کنيا مقابل جينکام ايفرايمو قهرمان آفريقا از کشور نيجريه قرار گرفت و با شکست حريف خود به ديدار نيمه نهايي اين رقابتها راه يافت. مهرابي که تاکنون کسب حداقل مدال برنز خود را قطعي کرده است براي راهيابي به ديدار نهايي بايد ولاديميرمالکوف بخت دوم قهرماني رقابتها از روسيه را از پيش روي بردارد.علي شاه حسيني ديگر بدمينتون باز کشورمان در مرحله يک چهارم نهايي مقابل رودريگو پاچيكو  بختنخست  قهرماني رقابتها از کشور پرو قرار گرفت و در يک ديدار نزديک بازي را واگذار و از دور مسابقات حذف شد.مسابقات بین المللی کنیا با حضور بیش از 120  بدمینتون باز از کشور هایی چون آفریقای جنوبی،  مصر، نیجریه، موریس، مجارستان، هند، روسیه، آمریکا، اسلواکی، ترکیه و جمهوری چک از روز پنجشنبه در شهر نایروبی کنیا آغاز شده و یکشنبه با مشخص شدن قهرمان این رقابتها به پایان می رسد.

 

 

 

اولین مرحله مسابقات رنکینگ کشوری بدمینتون آقایان 1 تا 3 مرداد

 

در مازندران برگزار می شود

 

علي شاه حسيني  قهرمان اولين دوره مسبقات رنكينگاولین مرحله مسابقات رنکینگ کشوری بدمینتون آقایان 1 تا 3 مرداد در مازندران برگزار می شود.به گزارش وبلاگ عشق بدمینتون به نقل از  روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، اولین مرحله مسابقات رنکینک کشوری بدمینتون آقایان در رده سنی بزرگسالان از 1 مرداد در شهر قائم شهر آغاز می شود.این مسابقات در 3 مرحله انجام می شود که بدمینتون بازانی که بتوانند در مجموع سه مرحله حائز رتبه های برتر شوند به اردوی انتخابی تیم ملی بدمینتون دعوت خواهند شد.

 

رييس فدراسيون بدمينتون :كاوه مهرابي اميد اول ايران براي كسب سهميه المپيك است.

 


محمد رضا پوريارييس فدراسيون بدمينتون ايران گفت كه اين فدراسيون اميدوار به كسب يك يا دو سهميه المپيك لندن است،به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون ،'محمدرضا پوريا' به خبرنگار ايرنا گفت:كاوه مهرابي با رنكينگ زير 90 اميد اول است و سروش اسكندري و علي شاه حسيني با رنكينگ بالاي 100 از ديگر اميدها براي كسب سهميه هستند.وي گفت: محرابي براي شركت در رقابتهاي بين المللي عازم كنيا مي شود و ورود ورزشكاران به اين رقابتها نيز داراي امتياز است. پوريا همچنين از آغاز رقابت هاي ليگ بدمينتون از شهريور ماه خبر داد و گفت: در فصل جديد تغييري در تعداد تيم هاي ليگ برتر ايجاد نخواهد شد. رييس فدراسيون بدمينتون ايران، سمنان را از استانهاي مطرح در اين رشته ورزشي خواند و ايجاد سالنهاي اختصاصي و استعداديابي را از عوامل موفقيت بدمينتون در استان سمنان دانست.

 
 
 
مسئول انجمن بدمينتون مدارس كشور : مقام چهارمي بدمينتون دانش‌آموزان
 
 
ايران در جهان بايد حفظ شود
 

 مسئول انجمن بدمينتون مدارس كشور گفت: مقام چهارمي بدمينتون دانش‌آموزان ايران در جهان بايد حفظ شود.به گزارش وبلاگ عشق بدمینتون ،سيد علي زاهدي امروز در حاشيه مراسم افتتاح بيست و نهمين دوره مسابقات ورزشي دانش‌آموزان كشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر افزود: اين مسابقات كه به ميزباني استان مازندران در رامسر برگزار مي‌شود در سه رده ابتدايي، راهنمايي و متوسطه خواهد بود كه از امروز آغاز و تا 23 تير ماه ادامه خواهد داشت. وي اظهار داشت: در مقطع ابتدايي پسران از 18 استان براي مسابقات بدمينتون اعلام آمادگي كردند كه 90 ورزشكار در اين مقطع تحصيلي در مسابقه رشته بدمينتون شركت دارند. 

 


 



 

 

صعود مهرابي و شاه حسيني به مرحله يك چهارم نهايي رقابتهاي

 

بين المللي بدمينتون كنيا

 

كاوه مهرابی و علي شاه حسینی نمايندگان شايسته كشورمان به مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای بین المللی بدمینتون کنیا راه يافتند،به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون،اين دو بدمینتون باز کشورمان به منظور ارتقاء رنکینگ بین المللی خود برای راه یابی به المپیک 2012 لندن ازروزپنجشنبه 2 تیر در اين رقابتها حضور یافتند.علی شاه حسینی که در دور اول  قرعه استراحت داشت در دور دوم برپیتر ماینا از کنیا با نتايج ۲۱-۱۲و ۲۱-۱۱ غلبه كرد،شا ه حسيني در دور سوم دست به كار بزرگي زد و برادوین اکيرینگ بازيكن  قدرتمند اوگاندایی درسه گيم و با نتايج 18-21 21-19 21-16 غلبه كرد،حريف شاه حسینی در مرحله يك چهارم نهايي رودریگو پاچيکو بخت نخست قهرمانی رقابتها از پرو مي باشد.کاوه مهرابی دیگر بدمینتون باز شايسته كشورمان  پس از استراحت در دور نخست در دور دوم  داون میستری از کشور میزبان را در يك با زي يك طرفه با نتايج ۲۱-۴و ۲۱-۳ از پيش رو برداشت،او در دور بعد در برابر جیووانی گريکو بدمينتون باز قدر  ایتالیایی قرار گرفت و با نتايج ۲۱-۱۸و ۲۱-۱۹ بر اين حريف غلبه كرد تا  در مرحله یک چهارم نهاییدر برابر  ايفرايمو جينكام بولو س از نيجريه كه قهرماني سال ۲۰۱۱ آفریقا از نیجریه را در كارنامه دارد قرار گیرد.

 
 
 
 
           

 

 

بدمينتونيست‌هاي زنجان در بيست و هفتمين دوره رقابت‌هاي

 

بدمينتون قهرماني كشور خردسالان پسر شركت مي‌كند

 

بدمينتونيست‌هاي زنجان در بيست و هفتمين دوره رقابت‌هاي بدمينتون قهرماني كشور خردسالان پسر شركت مي‌كند. دبير هيئت بدمينتون استان زنجان، گفت: بدمينتونيست‌هاي زنجان در بيست و هفتمين دوره رقابت‌هاي بدمينتون قهرماني كشور خردسالان پسر شركت مي‌كند. داريوش اسكندري در گفت‌وگو با ايرنا، افزود: اين رقابت‌ها از 26 تيرماه جاري به مدت پنج روز در كرمان برگزار خواهد شد. وي، اظهارداشت: تيم‌هاي شركت‌كننده با 9 ورزشكار، يك مربي و يك سرپرست در رقابت‌هاي قهرماني خردسالان پسر ايران حاضر خواهند شد. اسكندري، گفت: تيم زنجان در رقابت‌هاي پارسال كه در اصفهان برگزار شد، مقام قهرماني را از آن خود كرد و امسال نيز انتظار مي‌رود با نشان دادن شايستگي و توانمندي‌ها، جايگاه خود را حفظ كند.

 


 



 

مرحله دوم اردوي استعداديابي بدمينتون نونهالان دختر كشور پايان يافت

مرحله دوم اردوي استعداديابي بدمينتون سراسر كشور در رده سني نونهالان دختر عصر ديروز 29 خرداد به ميزباني تهران پايان يافت. به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون،بهاره بهزادي نايب رييس هيئت بدمينتون تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: 12 بدمينتون باز نونهال دختر عصر ديروز 29 خرداد دومين مرحله اردوي استعداديابي خود را پشت سر گذاشتند.وي خاطرنشان كرد: يگانه تفرشي از تهران، يگانه كرماني و سايه خليل رحمان از اصفهان، مبينا نبي نژاد از خراسان رضوي، حنانه عاطفي از گيلان، نسيم مونسان از البرز، فاطمه خاتمي از زنجان، كيميا راغب از مازندران، فاطمه صالحي از همدان، عطيه فلاح از يزد و نازنين بشيري از كرمانشاه 12 بدمينتون بازاني هستند كه زير نظر فاطمه يزدان پناه مربي اصفهان و فريبا جلاليان سرمربي تيم ملي اردوي خود را پشت سر گذاشتند.بهزادي گفت: تست هاي اين افراد به فدراسيون اعلام شده و فدراسيون نفرات برتر را پس از اعلام تحت پوشش خود قرارداده و براي تيم هاي نوجوانان و جوانان كشور آماده مي كنند.

 
 
 
رئيس هيئت بدمينتون  يزد:منتظر ظهور ستارگان
 
 
ملي در بدمينتون يزد هستيم
 

 رئيس هيئت بدمينتون استان يزد با اشاره به جديت در فعاليت‌هاي ورزشي در هيئت بدمينتون اين استان گفت: منتظر ظهور ستارگان ملي در رشته ورزشي بدمينتون هستيم.به گزارش وبلاگ عشق بدمینتون،كمال محامدي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در يزد اظهار داشت: در حال حاضر در استان يزد 200 ورزشكار به صورت ساماندهي شده در رشته ورزشي بدمينتون مشغول فعاليت هستند. وي خاطرنشان كرد: ورزش بدمينتون همواره از ورزش‌هاي پرطرفدار بوده و در استان يزد نيز استقبال از اين رشته ورزشي قابل توجه بوده است. محامدي بيان داشت: با راه‌اندازي مدرسه بدمينتون در تابستان امسال، به طرفداران و علاقمندان اين رشته ورزشي افزوده خواهد شد.

 

 

 



 

چهار مدال برای تیم بدمینتون چین دررقابتهای بدمینتون سوپر سری سنگاپور

چن جين قهرمان بدون مسابقهتیم چین موفق به کسب چهار مدال طلا دررقابتهای بدمینتون سوپر سری سنگاپور شد،به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون در سينگل مردان چن جين به دليل كناره گيري بحث انگيز لين دان به دليل بيماري موفق به كسب مدال طلا شد،در سينگل زنان وانگ زين از چين دررويارويي با تين باون ،قهرمان اروپا از دانمارك در دو گيم دشوار با نتايج ۲۱-۱۹و ۲۱-۱۷ به پيروزي رسيد،در دوبل مردان تيم كاي يون و فو هايفنگ از چين در برابر رقباي اندونزياييشان گوناوان و چاندرا به راحتي و با نتايج ۲۱-۱۷و ۲۱-۱۳ به برتري رسيدند،در دوبل زنان تيم تيان كينگ و ژائو يونلي از چين در مصاف با تيم  ها جونگ اون و كيم مينگ جون از كره با نتايج ۲۱-۱۳و ۲۱-۱۶ به برتري رسيدند تا چهارمين مدال طلا را براي تيم چين كسب كنند،مدال طلاي مختلط به تيم تانتووي احمد و ليليانا ناتسير از اندونزي رسيد،انها در ديداري دشوار با نتايج ۲۱-۱۴و ۲۷-۲۵ بر تيم چن و چنگ از تايوان به پيروزي رسيدند.

 

 

رئیس هیأت بدمینتون کرمانشاه: به دنبال استفاده از مربیان مرد در تیم  بانوان هستیم

 

در حال حاضر بدمینتون کرمانشاه در خدمت آقایان قرار دارد و بانوان به فراموشی سپرده شده اند.به گزارش وبلاگ عشق بدمینتون به نقل از خبر گزاری کرد پرس: ورزش بدمینتون در استان کرمانشاه در طول سال های گذشته موفقیت های چشم گیری در بخش آقایان به دست آورده که باعث شد کرمانشاه به عنوان یکی از قطب های این عرصه در کشور مطرح شود، اما متأسفانه در حالی که بدمینتون آقایان استان در طول سال های گذشته روند رو به رشدی را دنبال کرده است، بدمینتون بانوان که پیش از ادغام هیأت بانوان و آقایان در کشور مطرح بود در طول این سال ها رو به افول نهاد و دچار سکون شد، به نحوی که در حال حاضر موفقیت چندانی از بانوان بدمینتون کرمانشاه در عرصه های کشوری به چشم نمی خورد.نائب رئیس پیشین بدمینتون استان کرمانشاه در خصوص وضعیت بدمینتون در کرمانشاه می گوید: در حال حاضر بدمینتون کرمانشاه در خدمت آقایان قرار دارد و بانوان به فراموشی سپرده شده اند.




 

سفر پر ماجرای  علی شاه حسینی به موریس

علی شاه حسینی در هفته ای که گذشت به قصد شرکت دررقابتهای بین المللی بدمينتون  موریس عازم این کشور شد،به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون ،اين بدمينتون با ز مليپو ش با ورود به موريس و  اعلام قرعه  رقابتها متوجه شد كه نامش در جدول وجود ندارد،او در سايت شخصيش در اين باره گفت:پس از رسیدن به موریس متوجه شدم اسم من در جدول نیست . امیدوارم اشتباه از میزبان باشد.اما شاه حسيني بعد از يك روز اشتباه روابط بين الملل فدراسيون را عامل اين امر دانست،شا ه حسيني كه  ميخواست  پس از آن در رقابتهاي بين المللي كنيا شركت كند در موريس ماند تا به اين بيا نديشد كه اشتباه از جانب چه كسي رخ داده است،اما شايد هم مي خواست كه از جاذبه هاي توريستي اين كشور لذت ببر د.


 
 
نفرات مسابقات انتخابي بدمينتون بانوان همدان درررده سني نونهالان مشخص شدند
 
 

به گزارش روابط عمومي اداره كل تربيت بدني استان همدان : مسابقات انتخابي بدمينتون بانوان در رده سني نونهالان در سالن ورزشي فردوسي همدان به صورت انفرادي آزاد و تك حذفي با حضور سه تيم از همدان – نهاوند و ملاير با 50 شركت كننده در دو روز انجام شد كه در پايان اين مسابقات فاطمه صالح از نهاوند مقام اول مرضيه قرباني از نهاوند مقام دوم و محدثه كياني علي آبادي هر دو بطور مشترك از نهاوند مقام سوم اين مسابقات را كسب كردند.
 

 

 

حمايت رييس فدراسيون بدمينتون از نامزدي حميد سجادي براي

 

وزارت ورزش و جوانان

 

اهالي ورزش از تصميم احمدي نژاد رييس جمهور كشورمان مبني برمعرفي دكتر سيد حميد سجادي براي تصدي وزارت ورزش و جوانان به مجلس شوراي اسلامي استقبال كردند. به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون به نقل از خبرگزاري آريا، سرويس ورزشي آريا، براي انعکاس اظهارت ورزشي ها درباره وزير پيشنهادي ورزش و جوانان، اقدام به جمع آوري نقطه نظرات آنها كرده است كه رييس فدراسيون بدمينتون در اين زمينه چنين اظهار نظر نموده است: هر چند مقام وزارت، مقامي سياسي است ليكن يك مدير علاوه بر تعهد و وفاداري به نظام مقدس جمهوري اسلامي بايد داراي شاخص و ويژگي هاي فني، اداري و سوابق درخشان در حوزه تحت مديريت خود باشد. اوميدوارم دكتر سيد حميد سجادي كه از قهرمانان پرافتخار گذشته در عرصه هاي بين المللي بوده و سابقه مديريتي در كشور را نيز دارا هستند بتوانند با راي اعتماد نمايندگان مجلس عهده دار اين امر خطير و حساس در كشور باشند.

 
 شاه حسینی:بخاطر بی توجهی مسئول بین الملل فدراسیون

 

بدمینتون از حضور در رقابتهاي موريس باز ماندم

 

علی شاه حسینی  بدمینتون باز شایسته کشورمان با وجود اعلام قبلی نتوانست در رقابتهای بین المللی موریس حضور یابد،به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون ،اين با زيكن ملي پوش در وبسايت شخص ي خود دليل اين امررا چنين ذكر كرده است:با وجود پرواز طولانی و رسیدن به جزیره موریس بخاطر بی توجهی مسئول بین الملل فدراسیون در معرفی من برای این مسابقات، از حضور در این مسابقات باز ماندم.گفتنيست كه از اواخر فروردين امسال ميرهادي سيد عباسي به عنوان مسئول روابط بين الملل فدراسيون منصوب و جايگزين زهرا حق نژاد شده است.

 

 

کناره گیری  لین دان از فینال رقابتهای بدمینتون سنگاپور در ارتباط با گزینش المپیک بوده است

 

لين داندر یک نظر سنجی چینیها معتقدند که کناره گیری لین دان از فینال رقابتهای بدمینتون سنگاپور برای انتخاب چن جین برای المپیک بوده است.به گزارش و بلاگ عشق بدمینتون به نقل از سایت بدزین در یک نظر سنجی که توسط سایت سوهو یکی از بزرگترین پورتالهای چینی انجام شده حاکی از این امراست که بیش از ۵۰در صد خوانندگان چینی فکر می کنند که کناره گیری لین دان از فینال رقابتهای بدمینتون سوپر سری سنگاپور برای  حضور چن جین دررقابتهای المپیک صورت گرفته است.

 
تيم مياندوآب قهرمان رقابت هاي بدمينتون خردسالان آذربايجان غربي شد
 
تيم مياندوآب قهرمان رقابت هاي بدمينتون خردسالان آذربايجان غربي شد ،به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون به نقل از خبرگزاري ايرنا، تيم مياندوآب به مقام نخست مسابقات بدمينتون خردسالان استان آذربايجان غربي دست پيدا كرددر اين رقابت ها كه به مدت دو روز در سالن ورزشي اتحاد مهاباد برگزار شد، 33بدمينتون باز از هفت شهر استان حضور داشتند. در اين رقابت ها در قسمت انفرادي، پرهام خانزاده از مياندوآب اول شد، محمد پيروت آقايي از مهاباد به مقام دوم دست يافت و متين محمد رحيمي و افشين اردشيري نيز به طور مشترك از مهاباد مقام سوم را به خود اختصاص دادند. در بخش دو نفري هم پرهام خانزاده و محمد امين سلطان زاده از مياندوآب اول شدند و تيم دو نفره محمدپيروت آقايي و متين محمد رحيمي از مهاباد به مقام دوم رسيد و بارزان نوراني و پويا بابايي نيز از مهاباد رتبه سوم را كسب كردند. درپايان اين مسابقات، 9نفر به عنوان اعضاي تيم خردسالان آذربايجان غربي براي شركت در رقابت هاي قهرماني كشور كه 26 تيرماه امسال در كرمان برگزار مي شود، انتخاب شدند.
 

 

 

مسابقات بدمینتون قهرمانی خردسالان و نوجوانان دختر فارس با قهرمانی

 

خدابخش و ناسوتی به پایان رسید

 

مسابقات بدمینتون قهرمانی خردسالان و نوجوانان دختر فارس با قهرمانی خدابخش و ناسوتی به پایان رسید.بمناسبت بزرگداشت میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع)  ، مسابقات بدمینتون قهرمانی خردسالان و نوجوانان دختر استان فارس ، به منظور انتخاب تیمهای اعزامی به مسابقات کشوری با حضور خیل علاقمندان در تالار بدمینتون مجموعه ورزشی تختی  شیراز برگزار شد .بر اساس گزارش مهندس ذوالمجد حقیقی مسوول روابط عمومی هیات بدمینتون فارس ، در رده سنی خردسالان بازیکنانی از شهرستانهای پاسارگاد ، جهرم، شیراز وکازرون با یکدیگر به رقابت پرداختند که ضمن انتخاب 10 بازیکن برتر ، پانته آ خدابخش و الناز منوچهری هر دو از شیراز عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند . همچنین کیمیا حسینی و سارا مهرآور از پاسارگاد مقامهای سوم و چهارم را تصاحب نمودند . تیم منتخب خردسالان دختر فارس ، پس از چند مرحله اردوی تدارکاتی ، در دهه سوم تیرماه در مسابقات کشوری که در شهرستان ساوه برگزار خواهد شد ، شرکت می نمایند .

 

 

 

مهرابي و شاه حسيني در بين بدمينتون با زان داراي شانس

 

قهرماني رقابتهاي بين المللي كنيا

 

علي شاه حسينيعلي شاه حسيني و كاوه مهرابي دو بدمينتون باز شايسته كشورمان در بين بختهاي قهرماني رقابتهاي بين المللي كنيا قرار دارند، به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون اين رقابتها كه با جايزه ۵۰۰۰ دلاري از پنج شنبه اين هفته آغاز مي شود كه شاه حسيني بخت هفتم و مهرابي بخت چهارم قهرماني رقابتها  مي باشند، بختهاي اول تا سوم اين رقابتها رودريگو پاچيكو از پرو،ولاديمير مالكوف از روسيه و ميكل ماتجكا از اسلووني ميباشند، شاه حسيني كه در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده در دور بعد به مصاف پيتر ماينا از كنيا مي رود و در صورت پيروز ي احتمالي به احتمال زياد بايد ادوين اكيرينگ از اوگانداروبرو شود،مهرابي نيز  پس از استراحت در دور نخست در دور بعد به مصاف داون ميستري از كشور ميزبان مي رود ،حريف احتمالي مهرابي در دور بعد جيوواني گريكو از ايتاليا مي با شد.

 

 

پوزش و تصحيح خبر رقابتهاي  بين المللي بدمينتون موريس

كاوه مهرابيدر اخبار داشتيم كه كاوه مهرابي بدمينتون با زشايسته كشور مان دررقابتهاي بين المللي موريس مغلوب حريف ايتاليايي خود جيوواني گريكو شده ، ابتدا اين خبر را حبرگزاري فارس عنوان و به تبعيت از آن صدا و سيما نيز اين خبر را اعلام كرد اما وبلاگ عشق بدمينتون با جستجوي دقيق در يافت كه مهرابي مغلوب حريفي از مالزي به نام جيان  شيارنگ چيانگ  كه رنكينگ ۲۳۸ دنيارا در اختيار دارد شده و بازي را با نتايج ۱۲-۲۱، ۲۱-۱۵و ۲۱-۱۱واگذار كرده ،واين بازيكن مالزيايي در ادامه راه در خشش جالبي داشته و به فينال رقابتها راه يافته تادر فينال رودرروي چتان اناند از هند قرار گيرد،جا دارد به اين وسيله از مهرابي و جامعه بدمينتونبه خاطر درج اشتباه خبر  عذرخواهي نموده و خبر را به شرح فوق تصحيح نمايم.

 

 

 

حمايت  قهرمانان بدمينتون از نامزدي حميد سجادي براي وزارت

 

ورزش و جوانان

 

حميد سجاديبيش از 70 نفر از ورزشكاران و قهرمانان مسابقات المپيك،جهاني و آسيايي به نمايندگي از جامعه ورزش از نامزدي حميد سجادي براي وزارت ورزش و جوانان حمايت كردند كه در بين انها نام سه تن از قهرمانان  بدمينتون به نامهاي بهادر زكي زاده، سپهر ايواني و كاوه مهرابي ديده مي شود.به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون به نقل از خبرگزاري ايرنا، در اين نامه ضمن تشكر از رييس جمهوري، از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي خواسته شده است با توجه به سابقه غني ورزشي، تحصيلات دانشگاهي و سابقه مديريتي سيد حميد سجادي به وي براي وزارت ورزش و جوانان راي اعتماد دهند. متن اين نامه به شرح زير است:




 

 

لين دان به دليل ابتلا به اسهال از حضور در فينال رقابتهاي بدمينتون

 

سو پر سري سنگاپور خودداري كرد

 

عذر خواهي لين دان از تماشاگران سنگاپوريلين دان به دليل بيماري از حضور در فينال رقابتهاي بدمينتون سو پر سري سنگاپور خودداري كرد،به گزار شو بلاگ عشق بدمينتون اين ستاره بدمينتون چين قبل از آن در كنفرانس مطبوعاتي قبل از رقابتها به دليل بيماري حضور نيافته بود،در بازي فينال به دليل ابتلا به اسهال  و با تشخيص پزشك تورنمنت در  برابر هموطنش چن جين حضور نيافت،اين امر با عث  دلسردي ۷۴۰۰ تماشاگري شد كه براي ديدن رقابت سوپر دان به سالن رقابتها آمده بودند،لين دان دركنفرانس مطبوعاتي در مورد بيماريش گفت:من بعد انكه به رختخواب رفتم حس كردم كه حالم خوب نيست،صبح امروز هنوز حالم خوب نبود براي همين به دفتر  تورنمنت رفته و با تيم پزشكي مشورت كردم،من مي توانم احساس تماشاگران را  بفهمم،چنانكه در هفته اي كه گذشت ،مردم بيشتر و بيشتر مرا تشويق مي كردند،من مي توانم با آنها ابراز همدردي كنم  چون حمایت کنند گان زیادی در سنگاپور دارم. 

 

 

 

لين دان قصد دارد كه بعد از المپيك لندن نيز

 

دررقابتهاي بدمينتون حضور يابد

 

لين دانلين دان قصد دارد كه بعد از المپيك لندن نيز دررقابتهاي بدمينتون حضور يابد،به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون به نقل از سايت بدزين،لين دان بعد از مسابقه دررقابتهاي بدمينتون سوپري سنگا پور به مطبوعات چيني گفت كه در نظر دار د كه بعد از رقابتهاي المپيك لندن نيز با زي كند، گفت:تازماني كه مرا از تيم ملي بيرون نيندازند در آن با زي مي كنم،لين دان دومين بازيكن در جه يك بدمينتون جهان است كه اعلام كرده كه المپيك لندن پايان راهش نيست،قبل از او توفيق هدايت گفته بود كه مي تواند بعد از بازيهاي المپيك لندن به رقابت ادامه دهد، از سوي ديگر لي چونگ وي و پيتر گيد اعلام ردند كه بعد از بازيهاي المپيك لندن ازرقابت كناره گيري مي كنند.

 

 

فيناليستهاي رقابتهاي بدمينتون سو پر سري سنگاپور مشخص شدند

فيناليستهاي رقابتهاي بدمينتون سو پر سري سنگاپور مشخص شدند،به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون در سينگل مردان اين رقابتها لين دان با غلبه بر پيتر گيد به فينال رسيد، در اين ديدار كه ۷۵ دقيقه بطول انجاميد

[ شنبه 4 تير 1390برچسب:, ] [ 20:26 ] [ كيارش كمالي ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 66415
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1


قالب وبلاگ وبلاگ اسکین قالب بلاگفا قالب میهن بلاگ وبلاگ نویسان سرگرمی بازی اس ام اس فال تعبیر خواب قالب وبلاگ کد موزیک ساخت کد صوتی موسیقی بی کلام نوحه چت مترجم سایت زیباساز آموزش وبلاگ یاهو آمار فال حافظ تعبیر خواب گوگل ساعت رنک ماوس تغییر شکل ماوس ایجاد گالری اوقات شرعی تاریخ تقویم فونت تماس پرچم تصویر روز آی پی آب و هوا دیکشنری طالع ازدواج جمله تصادفی آپلود عکس دانستنی حدیث قالب بلاگ اسکای فروشگاه اينترنتي ايران آرنا